Česká neurologická společnost
                    Ředitel Národního ústavu pro neurologický výzkum 
                    Odborný garant konference
                    prof. MUDr. Milan Brázdil, Ph.D.
                
                    TA-SERVICE s.r.o., Hlinky 48, 603 00 Brno
                    tel. +420 543 211 134, www.ta-service.cz
                    Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
                    mobil +420 602 782 980, tarabova@ta-service.cz
                
                   Partneři, vystavovatelé
                    Ing. Barbora Pejčevová, manažerka
                    mobil +420 724 873 959, conference@ta-service.cz
                
                    Účastníci
                    Bc. Kristián Bornay, koordinátor
                    mobil +420 724 873 964, office@ta-service.cz
                
                Neurodegenerativní demence
                Neurodegenerace a poruchy pohybu
                Neurodegenerace u demyelinizačních onemocnění
                Role neurodegenerace v patogenezi epilepsie
                
                    Čtvrtek 12. 6. 2025
                    Registrace účastníci 8:00 – 9:00 
                    Registrace partneři a vystavovatelé 8:00 – 9:00 
                    Odborný program 9:00 - 18:00 
                    Diskuzní večer 19:00
 
                
                    Pátek 13. 6. 2025
                    Odborný program pro výzkumná centra 9:00 - 16:00
                    
                
                    
                    Program ke stažení  zde
                     
                
                    Pro přihlášení na konferenci prosím vyplňte online registrační formulář:
                
V případě úspěšného přihlášení registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka kongresu. Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě registračních poplatků.
Přihlášky k fyzické účasti prosím zasílejte do 8. 6. 2025, přihlášky k online účasti do 12. 6. 2025
| do 12. 5. 2025 | po 12. 5. 2025 | Na místě | |
|---|---|---|---|
| Účast | 2500 Kč / 100 € | 2700 Kč / 108 € | 3000 Kč / 120 € | 
| Účast ONLINE | 1500 Kč / 60 € | 1500 Kč / 60 € | 1500 Kč / 60 € | 
                    Registrační poplatek zahrnuje kongresové materiály, občerstvení a oběd v průběhu konference. Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním kongresu. Způsob úhrady je možný buď v CZK / EUR bankovním převodem (pro každou měnu je příslušný bankovní účet), nebo kartou online pomocí platební brány. Typ platby si zvolíte při registraci na konferenci („závazná přihláška“).
                    
                
                    TA-SERVICE s.r.o.
                    Hlinky 48, 603 00 Brno
                    IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
                
                    ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
                    Číslo účtu: 266957774/0300
                    Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
                    IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
                    BIC (SWIFT): CEKOCZPP
                
                    ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
                    Číslo účtu: 266958101/0300
                    BIC (SWIFT): CEKOCZPP
                    IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
                    
                    specifický symbol: 7171
                    variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)
                
                   Registrační formulář nabízí možnost online platby kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře („závazná přihláška“), při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
                   Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
                   
                   Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu v přihlášce.
                
Při zrušení účasti do 12. 5. 2025 vracíme 70 % registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení platby. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 12. 5. 2025. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze písemně e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.
                        Pokyny k přípravě e-posteru:
                        Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům. 
                        K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v). 
                        E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce). 
                        E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
                        Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona). 
                    
                        Příprava e-posteru:
                        1) v programu MS PowerPoint:
                        a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
                        b) vložení textů, grafů a obrázků
                        c) zaslání na office@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)
                        
                        
                        2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
                        a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
                        b) vložení textů, grafů a obrázků
                        c) zaslání na office@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)
                        
                        Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na office@ta-service.cz
                        Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.
                        Jazyk posteru: anglický
                        
                        Vzor e-posteru je možné najít zde
                    
Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 30. 5. 2025.
                Pro rezervaci ubytování za zvýhodněné kongresové ceny prosím využijte rezervační systém níže.
                
Pro rezervaci ubytování je zapotřebí Vaše registrační číslo (7171 XXX), které obratem obdržíte po řádné registraci na sympozium na Váš e-mail.
Pro rezervaci ubytování více osob využijte formuláře ke stažení ZDE a vyplněný pošlete na office@ta-service.cz
Rezervace ubytování je možná pouze do 23. 5. 2025!!! V případě zájmu po tomto termínu prosím kontaktujte sekretariát konference.
                    Částku za ubytování prosím uhraďte nejpozději do 23. 5. 2025. Možnosti úhrady najdete ZDE na webových stránkách. 
                    V opačném případě budou rezervace automaticky stornovány!!!
                
Pro zrušení či změnu rezervace ubytování prosím kontaktujte sekretariát kongresu na office@ta-service.cz, telefonické nebo jiné změny nebudou akceptovány.
Veškeré ubytování prostřednictvím online rezervačního systému je závazné a podléhá příslušným storno podmínkám.
                    
                    Courtyard by Marriott Brno, Holandská 12, Brno 
                
                    Jednolůžkový pokoj  3 150 Kč / noc
                    Dvoulůžkový pokoj 3 250 Kč / noc
                     *ceny jsou uvedeny včetně městského poplatku ve výši 40 Kč na den
                
                    Rezervované pokoje, které nebudou do 23. 5. 2025 uhrazeny, budou automaticky stornovány!!!
                    Zrušení či změna ubytování v období do 23. 5. 2025 nepodléhají žádným storno podmínkám.
                    Zrušení či změna ubytování v období 11. 5. – 23. 5. 2025 budou podléhat storno podmínkám ve výši 50 % z uhrazené částky za ubytování.
                    Zrušení či změna ubytování v období 24. 5. – 11. 6. 2025 budou podléhat storno podmínkám ve výši 100 % z uhrazené částky za ubytování.
                
                    TA-SERVICE s.r.o.
                    Hlinky 48, 603 00 Brno
                    IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
                
                    ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
                    Číslo účtu: 266957774/0300
                    Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
                    IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
                    BIC (SWIFT): CEKOCZPP
                
                    ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
                    Číslo účtu: 266958101/0300
                    BIC (SWIFT): CEKOCZPP
                    IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
                
                    specifický symbol: 7171
                    variabilní symbol: 8 a Vaše registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky) např. 87171 001
                
Registrační poplatek a ubytování je možné platit také dohromady. Při platbě vyplňte VS (Vaše registrační číslo) a do poznámky pro příjemce prosím uveďte, že se jedná o platbu za registrační poplatek a za ubytování dohromady, abychom Vaši platbu lépe identifikovali.
Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.